စုန်လိုက် ဒဿန၏ အန္တာရယ်

[8888peoplepower] အီး​ေမး​လ်အုပ်စုမှ ကူး​ယူရရှိ​ေဖါ်ြပပါသည်။

The voice 6-2, November 16.22, 2009 မှာပါတဲ့​ ဆရာ​ေမာင်စူး​စမ်း​ရဲ့​ ​ေဆာင်း​ပါး​တို ​ေလး​ကိုဖတ်ရပါတယ်၊​ ဆရာ့​ကိုစိတ်ဝင်စား​သူတ​ေယာက်လည်း​ ြဖစ်​ေနလို့​ပါ၊​ မ.ဆ.လ ​ေခတ်မှာ ​ေဘာဂ​ေဗဒ ဘာသာရပ်ကို စြပီး​သင်ယူခဲ့​စဉ်ကပင် ဆရာ​ေမာင်စူး​စမ်း​ ဆိုတဲ့​ အမည်နဲ့​ ရင်း​နှီး​ြပီး​ သား​ြဖစ်ခဲ့​ပါတယ်၊​ အစွန်း​ထွက်တန်ဘိုး​တို့​၊​ ကုန်ထုတ်စွမ်း​အား​ ကုန်ထုတ်ဆက် ဆံ​ေရး​ ဆိုတဲ့​ ​ေဝဟာရ​ေတွကို ြကား​လိုက်ရင်ပဲ ​ေမာင်စူး​စမ်း​ဆိုတဲ့​ အမည်နာမကို ​ေြပး​ြပီး​ ြမင်မိပါ​ေတာ့​တယ်။ ဆရာသည် ဆိုရှယ်လစ်​ေဘာဂ​ေဗဒဘာသာရပ်မှာ​ေတာ့​ ပါရဂူတဦး​ပါပဲ၊​ ဒါ​ေြကာင့်​လည်း​ မ.ဆ.လ ​ေခတ်တ​ေခတ်လံုး​ဆရာရဲ့​စာ​ေတွ ဆရာ့​ ရဲ့​ ဆိုရှယ်လစ်စီး​ပွါး​ေရး​ သ​ေဘာတရား​ေတွကို ​ေကျာင်း​ သား​ေတွ ​ေလ့​လာမှတ်သား​ခဲ့​ြကရပါတယ်။

ဆရာသည် တချိန်က ဗမာြပည်ကွန်ြမူနစ်ပါတီက ဗဟိုလ်​ေကာ်မတီတဦး​ ြဖစ်ခဲ့​ဘူး​တယ်လို့​ လည်း​သိခဲ့​ရပါတယ်၊​ ဗ.က.ပ ရဲ့​ မူဝါဒလမ်း​စဉ်အ​ေပါ်မှာ သ​ေဘာထား​ကွဲလွဲလို့​လား​၊​ လူပုဂ္ဂိုလ်​ေတွ အ​ေပါ်မှာ အြမင်မြကည်လင်လို့​လား​ ဆိုတာ​ေတာ့​ မသိပါ။ ဗ.က.ပ က ထွက်ြပီး​ မ.ဆ.လ ကို ကူး​ေြပာင်း​ လိုက်တာကို​ေတာ့​ သိပါတယ်၊​ ဒါ​ေြကာင့်​ ဗ.က.ပ ၊​ မ.ဆ.လ တို့​နဲ့​ ပါတ်သတ်ြပီး​ သ​ေဘာတရား​ေရာ လက်​ေတွ့​ပါ ကျွမ်း​ကျင်​ေနြပီြဖစ်တဲ့​ ဝါရင့်​ ဆရာ ြကီး​ ြဖစ်လို့​လည်း​ ​ေလး​စား​မိပါ တယ်။



ဒီဘက်​ေခတ်​ေရာက်​ေတာ့​လည်း​ ဆရာသည် နိုင်ငံ​ေရး​ကို အစွဲအလမ်း​ြကီး​တဲ့​ နိုင်ငံ​ေရး​ သမား​ြကီး​တ​ေယာက်ြဖစ်​ေနသလား​ ​ေတာ့​ မ​ေြပာတက်ပါ၊​ အင်အယ်ဒီမှာ လူြကီး​တ​ေယာက် ြဖစ်​ေန တာကိုလည်း​ ​ေတွ့​ရြပန်ပါတယ်၊​ အခု ဆရာသည် အင်အယ်ဒီနဲ့​ ဘယ်လိုဆက်ဆံ​ေရး​မျိုး​ ရှိမရှိဆို တာ မသိပါ၊​ န.အ.ဖ စစ်အစိုး​ရလက်ထက်မှာ တရား​ဝင်ထုတ်​ေဝ​ေနတဲ့​ စာ​ေစာင်​ေတွ၊​ ဂျာနယ် ​ေတွ ထဲမှာ​ေတာ့​ ဆရာ့​စာ​ေတွကို ဆက်လက်ြပီး​ေတွ့​ေနရြပန်ပါြပီ၊​ ကမ္ဘာ့​စီး​ပွါး​ေရး​ ​ေြပာင်း​လဲြဖစ်​ေပါ်မှု့​ ​ေတွနဲ့​ ပါတ်သက်ြပီး​ အ​ေတွး​အ​ေခါ်ရှု့​ေဒါင့်​၊​ ​ေဘာဂ​ေဗဒရှု့​ေဒါင့်​တို့​မှ ဆရာ့​ေရး​သား​တင်ြပချက် ​ေတွကိုလည်း​ ယ​ေန့​ အထိ ကျ​ေနာ်တို့​ တန်ဖိုး​ထား​ ​ေလ့​လာ​ေနရတံုး​ပါ၊​ ဆရာ့​ကို ဆိုရှယ်လစ် စီး​ပွါး​ေရး​ ​ေဘာဂ​ေဗဒပညာရှင်ြကီး​တဦး​ အ​ေနနဲ့​ ​ေလး​စား​လျှက်ပါ၊​ ဒါ​ေပမယ့်​ ကျ​ေနာ့်​လို သာမန်စာ ဖတ်တတ်သူတဦး​အ​ေနနဲ့​ ဆရာ့​စာ​ေရး​ပံု​ေရး​နည်း​ေတွ၊​ စကား​လံုး​အသံုး​အနှုန်း​ေတွနဲ့​၊​ ြမန်မာမှု့​ြပု ထား​တဲ့​ ​ေဝါဟာရ​ေတွက ခက် လွန်း​ နက်လွန်း​လို့​ နား​မလည်တာ​ေတွများ​တဲ့​ အတွက် ကိုယ့်​ရဲ့​ ညံ့​ဖျင်း​မှုကိုပဲ အြပစ်တင်မိ​ေနပါ ​ေတာ့​ တယ်၊​ ဆရာသည် ြမန်မာစာ​ေရး​တဲ့​ ​ေနရာမှာ ဆရာ​ေတာ် သျှင်ဥက္ကဌ ကဲ့​သို့​ပင် ပညာရှင်ပီပီသသ နက်ရှိုင်း​စွာ​ေရး​နှိုင်တဲ့​အတွက် ​ေလး​စား​ရပါ​ေသး​တယ်၊​ နား​မလည်တာက​ေတာ့​ စာဖတ်သူ​ေတွရဲ့​ ညံ့​ဖျင်း​မှုပါပဲ။

ဆရာရဲ့​ နိုင်ငံ​ေရး​သမား​ခံယူမှု့​ မခံယူမှု့​နဲ့​ ပါတ်သတ်ြပီး​ ဆရာ့​စာကိုလည်း​ ဖတ်မိဘူး​ပါတယ်၊​ဒါက ဆရာ့​အပိုင်း​ပါ၊​ သို့​ေသာ် ဆရာ ​ေရး​တဲ့​ ဒီမိုက​ေရစီ သည် အထက်ကလာမည် ဆိုတာမျိုး​၊​ ​ေရွး​ေကာက်ပွဲနှင့်​ မဟာဗျူဟာ​ေြမာက် ရုပ်​ေြပာင်း​ပွိုင့်​ဆိုတဲ့​ စာ​ေတွ ကိုဖတ်ရြပန်​ေတာ့​လည်း​ ဆရာ သည် နိုင်ငံ ​ေရး​နယ်ထဲမှ နိမိတ်ပံု​ေဆာင် ဆရာြကီး​တဦး​ြဖစ်​ေနပါ​ေသး​လား​လို့​ နား​လည်မိြပန်ပါ တယ်။ ဒီမိုက​ေရစီသည် အထက်ကပဲလာမည်လို့​ ဆရာ​ေရး​ တံုး​က လည်း​ ကျ​ေနာ်က ဒီမိုက​ေရစီ သည် ဒီမိုက​ေရစီရှိတဲ့​ ​ေနရာ ကပဲလာနှိုင်တယ်လို့​ ြပန်ြပီး​ေရး​ခဲ့​ဘူး​ပါတယ်။ အခုလည်း​ ​ေရွး​ေကာက် ပွဲနှင့်​ မဟာဗျူဟာ ​ေြမာက်ရုပ်​ေြပာင်း​ပွိုင့်​ဆိုတဲ့​ စာတမ်း​ ကို ဖတ်ရြပန်ပါြပီ၊​ အဲဒီ့​အထဲက နိုင်ငံ​ေရး​နှင့်​ ဒီပလို​ေမစီ ”​ေခါင်း​တွဲနှင့်​ေနာက်တွဲ” ဆိုတာ​ေတွကို ြကိုက်ပါတယ်၊​ ဘဝင်မကျတာ က ”ြမန်မာ့​နိုင်ငံ​ေရး​ အနာဂတ်တွင် အိုင်ဒီအိုလိုဂျီကဏ္ဍ၊​ သမိုင်း​ကဏ္ဍ၊​ မဟာ​ေခါင်း​ေဆာင်တို့​၏ ကဏ္ဍသည် ကုန်ဆံုး​ြပီ၊​ ​ေပါ် မည့်​ ြမန်မာ့​ နိုင်ငံ​ေရး​ ပံုသဏ္ဍန်သည် (လမ်း​ညွန်ဒီမိုက​ေရစီ)တွင် အင်စတီကျူး​ရှင်း​ (တပ်မ​ေတာ်နှင့်​ လွှတ်​ေတာ်) တို့​က အဆံုး​အြဖတ်​ေပး​ေသာ ကဏ္ဍြဖစ် တည် လာ မည်” ဆိုသည့်​ ဆရာ့​ေဟာကိန်း​ြဖစ်ပါတယ်။

ဆရာ​ေမာင်စူး​စမ်း​က ြမန်မာ့​နိုင်ငံ​ေရး​ အနာဂတ်တွင် အိုင်ဒီအိုလိုဂျီကဏ္ဍ၊​ သမိုင်း​ကဏ္ဍ၊​ မဟာ​ေခါင်း​ေဆာင်တို့​၏ ကဏ္ဍသည် ကုန်ဆံုး​ြပီလို့​ဆိုလိုက် ​ေတာ့​ ကျ​ေနာ်လည်း​ ဘယ်လိုနား​လည် ရမှန်း​မသိ​ေတာ့​ပါဘူး​။ ကမ္ဘာြကီး​မှာ မည်သည့်​ လူ့​အဖွဲ့​အစည်း​မှာ မဆို အိုင်ဒီအိုလိုဂျီကဏ္ဍ ကုန်ဆံုး​တယ်လို့​ ရှိဘူး​ပါသလား​၊​ ဆရာ​ေြပာသလိုဆိုရင် ဗမာြပည်မှာ​ေတွး​ေခါ်ပညာရှင်​ေတွ မ​ေပါ် ​ေပါက်နှိုင်​ေတာ့​ဘူး​လား​၊​ မိမိကိုယ်စား​ြပု​ေနတဲ့​ နိုင်ငံနဲ့​ လူ့​အဖွဲ့​အစည်း​ တိုး​တက် ြဖစ်ထွန်း​ေရး​ အတွက် ​ေတွး​ေခါ်​ေမျှာ်ြမင်စဉ်း​ စား​ဖို့​ မလိုအပ်​ေတာ့​ဘူး​လား​၊​ လူတိုင်း​မှာ လွတ်လပ်စွာ​ေတွး​ေခါ် ခွင့်​နဲ့​ လွတ်လပ်စွာ ​ေဖါ်ထုတ် ခွင့်​ဆိုတာ မရှိရ​ေတာ့​ဘူး​လား​၊​ ကမ္ဘာ့​ဒဿန ပညာသမိုင်း​မှာ ​ေဆာ့​ခရစ်တီး​၊​ ပ​ေလတို၊​ အရစ္စတိုတယ်၊​ ​ေဟဂယ် တို့​မှအစ ဒါဝင်၊​ ​ေဖါရီး​ယား​၊​ စိန့်​ဆိုင် မွန်၊​ ကား​(လ်)မာ့​က်(စ်)၊​ နစ်​ေရှး​တို့​အပါအဝင် ယ္ခု​ေခတ်​ေအာ်စကာ အီကာစိုတို့​အထိ လွတ်လပ်စွာ ​ေပါ်ထွန်း​ လာခဲ့​ြကတဲ့​ အိုင်ဒီ လို ဂျစ်ြကီး​ ​ေတွပင် မဟုတ်ပါလား​၊​ ဆရာ့​အ​ေြပာအရဆိုရင် အနာဂတ် ြမန်မာ့​ နိုင်ငံ​ေရး​မှာ အိုင်ဒီအိုလိုဂျီကဏ္ဍသည် န.အ.ဖ က စိတ်တိုင်း​ကျ​ေရွး​ေကာက်ပွဲမှ ြဖစ်​ေပါ်လာ မည့်​ (တပ်မ​ေတာ်နှင့်​ လွှတ်​ေတာ်)ကသာ ​ေပါ်​ေပါက်လာရမည်၊​ အြခား​မည်သည့်​ ​ေနရာကမှ ြဖစ်ထွန်း​ခွင့်​ မရှိလို့​ြဖစ် ​ေနပါ​ေရာ့​လား​၊​ ဆရာက ဦး​ေနှာက် မဲ့​ ြမန်မာ့​လူ့​အဖွဲ့​အစည်း​ အြဖစ်ပံု​ေဖါ်ချင် ဟန် ရှိ​ေန ပါ​ေပါ့​လား​။

ြမန်မာ့​နိုင်ငံ​ေရး​အနာဂတ်မှာ သမိုင်း​ကဏ္ဍလည်း​ကုန်ဆံုး​ြပီလို့​ ဆရာကဆိုြပန်ပါတယ်၊​ ဘယ်သမိုင်း​ကဏ္ဍကို ဆရာကဆို လို တာလဲ၊​ ကွန်ြမူနစ်သမိုင်း​ နိဂံုး​ချုပ်ချိန်ဆိုတာ နဲ့​ေတာ့​ ​ေရာြပီး​ မ​ေြပာသင့်​ပါဘူး​၊​ လူ့​သမိုင်း​ကဏ္ဍဆိုတာ လူ​ေတွနဲ့​မကိုက်ညီ ​ေတာ့​လို့​ ချုပ်ဆံုး​မှု့​ေတွရှိြက​ေပမယ့်​ လူ​ေတွနဲ့​ ကိုက် ညီမယ့်​ သမိုင်း​ကဏ္ဍသစ်​ေတွက ​ေပါ်လာရစြမဲပါ၊​ အ​ေဟာင်း​အ​ေဟာင်း​ ​ေတွကို ြပုြပင်ရင်း​ အသစ်အသစ်​ေတွကို ဖန်တီး​ေနြကတဲ့​ ြဖစ်စဉ်သည်ပင်လျှင် သမိုင်း​မဟုတ်ပါလား​။ ြမန်မာနိုင်ငံမှာလည်း​ ြမန်မာ့​လူအဖွဲ့​အစည်း​နဲ့​ ကိုက်ညီမယ့်​ သမိုင်း​ကိုြမန်မာ​ေတွ ဖန်တီး​ေနြကမှာပါ၊​ စစ်တပ်ကဦး​စီး​ထား​တဲ့​ လွှတ်​ေတာ်ကသာ ြမန်မာ့​သမိုင်း​ကို ဖန်တီး​ခွင့်​ရှိတယ် လို့​ေတာ့​ ြမန်မာ့​ သမိုင်း​ကို စစ်တပ်ထံ ”ဝ” ကွက်မအပ်သင့်​ပါဘူး​။

​ေနာက်တချက်က မဟာ​ေခါင်း​ေဆာင်တို့​ရဲ့​ ကဏ္ဍလည်း​ ကုန်ဆံုး​သွား​ြပီလား​၊​ေခတ်​ေဟာင်း​က အယူအဆအတိုင်း​ နိုင်သူက သမိုင်း​ဝင်၊​ရှံုး​သူက သမိုင်း​ ကျဉ်ဆိုတာမျိုး​ေတာ့​ မလုပ်သင့်​ပါဘူး​၊​ လူ့​သမိုင်း​မှာရှံုး​သည်ြဖစ်​ေစ နိုင်သည်ြဖစ်​ေစ လူသား​အကျိုး​ အတွက် အမှန်တရား​ဘက်မှ ရပ်တန့်​ ခဲ့​သူ​ေတွရဲ့​ သမိုင်း​ဟာ ဘယ်​ေတာ့​မှ ​ေပျာက်ပျက်သွား​မည် မဟုတ်ပါဘူး​၊​ တို့​ေတာင်း​တဲ့​ ကာလ​ေလး​ တခုကို ြကည့်​ြပီး​ မဟာ​ေခါင်း​ေဆာင်တို့​ရဲ့​ ကဏ္ဍသည် ကုန် ဆံုး​သွား​ြပီ ဆိုတဲ့​ ​ေကာက်ချက် က​ေတာ့​ ရိုင်း​လွန်း​ တယ်လို့​ ထင်ပါတယ်၊​ နှစ်​ေပါင်း​နှစ်ဆယ်​ေကျာ် ဒီမိုက​ေရစီ ​ေခါင်း​ေဆာင်ြကီး​များ​ရဲ့​ ကဏ္ဍသည် အ​ေြကာင်း​မမည် အရာမ ​ေရာက် ဘဲ ရပ်တန်း​က ရပ်သွား​ြပီ၊​ စစ်တပ်က ဖန်တီး​မယ့်​ လမ်း​စဉ်အတိုင်း​လိုက်ဖို့​သာ ြဖစ်​ေတာ့​သည်လို့​ ဆရာက မှတ်ချက်ချ လိုက်တာပဲ၊​ ​ေခါင်း​ေဆာင် ဆိုတာ လည်း​ လူ​ေတွပါပဲ၊​ လူ​ေတွ့​သည် ကိုယ့်​သမိုင်း​ကို ကိုယ်​ေရး​ ​ေနြကတာပါ၊​ အ​ေတွး​အ​ေခါ်၊​ အယူ အဆ၊​ လမ်း​စဉ်​ေတွ နဲ့​ အတူ သမိုင်း​မှတ်ချက်​ေတွ အ​ေပး​ခံ ​ေနြကရတာပါ။ အခန်း​ကဏ္ဍသည် ြပီး​ဆံုး​သွား​သည်ဟု မရှိ ခဲ့​ပါဘူး​။

ဆရာ​ေမာင်စူး​စမ်း​သည်ပင်လျှင် ဗ.က.ပ ဗဟိုလ်​ေကာ်မီတီအခန်း​ကဏ္ဍမှ မ.ဆ.လ ပါတီကို အလုပ်အ​ေကျွး​ြပုခဲ့​သူ ြဖစ်ခဲ့​တယ်၊​ ြပီး​ေတာ့​ အင်အယ်ဒီ ဗဟိုလ်မှာ ဆရာ့​ကို​ေတွ့​ရြပန်တယ်၊​ ​ေဟာအခု န.အ.ဖ ​ေခတ် စာ​ေရး​ဆရာြကီး​ ြဖစ်​ေနြပန်ပါတယ်၊​ ဆရာ့​ကဏ္ဍ​ေတွက အ​ေြပာင်း​အလဲ ​ေတွပဲမဟုတ် ပါလား​ ြပီး​ဆံုး​သွား​ြခင်း​၊​ ကုန်ဆံုး​သွား​ြခင်း​မျိုး​ေတာ့​ ဆရာ မ​ေသမြခင်း​ မြဖစ်တန်ရာပါ ဘူး​၊​ ထို့​နည်း​အတူပဲ​ေပါ့​ မဟာ​ေခါင်း​ေဆာင်ြကီး​ေတွရဲ့​ ကဏ္ဍ သည် သူတို့​လှုပ်ရှား​ေနသ၍ ြပီး​ဆံုး​ မသွား​ပါဘူး​။
​ေပါ်မည့်​ြမန်မာ့​နိုင်ငံ​ေရး​ ပံုသဏ္ဍာန်သည် (တပ်မ​ေတာ်နှင့်​လွှတ်​ေတာ်) တို့​က အဆံုး​အြဖတ် ​ေပး​ေသာ ကဏ္ဍြဖစ်တည်လာ မည်လို့​ ဆရာက​ေဟာကိန်း​ ထုတ်လိုက်တယ်၊​ ဒါ​ေတွက​ေတာ့​ ဆရာ​ေြပာမှချည်း​မဟုတ်ပါဘူး​၊​

အရပ်ထဲမှာလည်း​ေြပာ​ေနြကတာပါပဲ၊​ ြပည်တွင်း​ေရာြပည်ပမှာပါ အတိုက်အခံ​ေတွရဲ့​ လှုပ်ရှား​မှု့​ေတွက န.အ.ဖ ကိုထိထိ​ေရာက် ​ေရာက် မသက်​ေရာက်ခဲ့​ေသး​ဘူး​ ဆိုတာ လူတိုင်း​သိ​ေနြကတာပါပဲ၊​ ၉၀ ခုနှစ်က တရား​ဝင်​ေရွး​ေကာက်ပွဲ (ကမ္ဘာကလည်း​ အသိ အမှတ်ြပု) မှာ တရား​ဝင်အနိုင်ရရှိခဲ့​တဲ့​ အင်အယ်ဒီပါတီကို အာဏာမလွှဲ၊​ အသိမအမှတ်​ေတာင် မြပုပဲ နှိပ်ကွတ်​ေနခဲ့​တာ ဘယ် သူ က ဘာများ​တက်နှိုင်ြကလို့​လဲ၊​ ြပည်တွင်း​ကလည်း​ မတက်နှိုင် ြပည်ပကလည်း​ မကူညီနဲ့​ ​ေရစံု​ေမျာခဲ့​ရတဲ့​အ​ေြခအ​ေနကို အတိုက်အခံ​ေတွဘက်က လည်း​ ဘာမှ မလုပ်နိုင်ဘူး​ဆို​ေတာ့​ န.အ.ဖ ကခင်း​တဲ့​လမ်း​ကို ​ေလျှာက်ဖို့​မှ အပ အြခား​မရှိဘူး​ဆိုတဲ့​ အ​ေြဖကို ဆိုက်​ေနြပီဆိုတာက​ေတာ့​ လူတိုင်း​ ​ေတွ့​ြမင်​ေနရတဲ့​ အချက်ပါ၊​ ဆရာက​ေဟာကိန်း​ထုတ်မှ မဟုတ်ပါ ဘူး​။ ြမန်မာ့​အ​ေြခအ​ေနသည် အင်ဒိုနီး​ရှား​တို့​လို ထိုင်း​တို့​လို စစ်အာဏာရှင်စံနစ်မှ ဒီမိုက​ေရစီသို့​ တြဖည်း​ြဖည်း​ေြပာင်း​ သွား​ေအာင် ပင် မနည်း​လုပ်ယူြကရအံုး​မှာပါ။

ြမန်မာ့​အ​ေရး​နဲ့​ အြမဲလိုလိုပတ်သက်​ေနသည့်​ အ​ေမရိကန်ပင်လျှင် နှစ်​ေပါင်း​နှစ်ဆယ် ​ေလာက် ဆက်စပ်ခဲ့​အြပီး​မှာ စစ်အစိုး​ရ ကိုပဲ ြပန်လည်အာရံုကျ လာတယ်ဆိုတာ သိသာပါတယ်၊​ စစ်​ေအး​တိုက်ပွဲက ကမ္ဘာမှာြပီး​သွား​တယ်ဆို​ေပမယ့်​ ြမန်မာြပည်မှာက မြပီး​ေသး​ပါ၊​ ဘယ်​ေတာ့​မှ ြပီး​မလဲဆိုတာလည်း​ မသိနှိုင်​ေသး​ပါ၊​ ဒီလိုအ​ေြခအ​ေနမျိုး​မှာ အ​ေမရိကန်အ​ေနနဲ့​ သူနဲ့​ အကျိုး​တူ ရပ်တည်မယ့်​ အစိုး​ရမျိုး​ြဖစ်​ေစချင်မှာပဲ ဆိုတာလည်း​ ထည့်​တွက်ြကရမှာပါ၊​ အကျိုး​ဆက်​ေတွ အ​ေနနဲ့​ ၂၀၀၈ ဖွဲ့​စည်း​ပံုနဲ့​ ၂၀၁၀ ​ေရွး​ေကာက်ပွဲသည်လည်း​ ​ေလျှာ​ေလျှာလျူလျူ ြဖစ်သွား​ နှိုင်ပါတယ်၊​ ဆရာ​ေြပာတဲ့​ စစ်အစိုး​ရဦး​စီး​ တဲ့​ လွှတ်​ေတာ်သည်လည်း​ ရုပ်​ေြပာင်း​ပွိုင့်​တခုြဖစ်မယ် ဆိုတာ ​ေသချာသ​ေလာက်ရှိ​ေနပါတယ်။

သို့​ေသာ် ဒီလိုမျိုး​အ​ေြခအ​ေန​ေတွ ြဖစ်​ေပါ်လာ​ေအာင် ​ေတွး​ေခါ်မှု့​သ​ေဘာတရား​ေတွက ဦး​ေဆာင်​ေနခဲ့​ပါတယ်၊​ အဲဒီအ​ေတွး​ အ​ေခါ်​ေတွသည် အြမဲ ထာ ဝရ တရား​ေသကျ မ​ေနနှိုင်ပါဘူး​၊​ အ​ေတွး​အ​ေခါ်အသစ်​ေတွ ရှိ​ေနြကြပီ၊​ ​ေပါ်​ေပါက်ဆဲ၊​ ​ေပါ်​ေပါက် လာြကဦး​မည်ဆိုတာ ဓမ္မတာပါ၊​ ဆရာ​ေြပာသလို အိုင်ဒီအိုလိုဂျီသည် ဘယ်​ေတာ့​မှမြပီး​ဆံုး​ပါ။ မျိုး​ဆက်သစ်တို့​ရဲ့​ အိုင်ဒီအိုလိုဂျီ လမ်း​သစ် ​ေတွကို ​ေဖါက်ြကဖို့​ တိုက်တွန်း​သင့်​ပါတယ်၊​ လမ်း​ညွှန်သင့်​ပါတယ်၊​ ြဖစ်တည်မှု့​ေရစီး​ ​ေြကာင်း​ အတိုင်း​ စုန်လိုက်ခိုင်း​ ြပီး​ ​ေရမနစ်​ေအာင် ​ေရကူး​ေနြကဖို့​ ​ေြပာနိုင်တာ​ေလာက်​ေတာ့​ လူတိုင်း​ေပါ့​လို့​ ​ေြပာြကား​ရင်း​။…။

​ေကျး​ဇူး​တင်ပါတယ် ဆရာ​ေမာင်စူး​စမ်း​ခင်ဗျား​။…။
ဦး​ဖိုး​သာ​ေအာင်--၂၃၊​ ၁၁၊​ ၀၉။

0 comments:

Post a Comment